Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak strüktürlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun kent analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, gelir ve alaka alanları kabilinden bileğanlayışkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların anlayışletmeniz yürekin farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, mutabık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon bihakkın olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde konum vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle beraberinde artık “ne istersem onu düzenırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı sınır yetişkin gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve iletişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına hile iş süreçlerini bileğanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu.