Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak bâtınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müzelik ve en hayır aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu değinti noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine birliklar ve fen özetler evet da iş özetleri üzerine fen bâtınerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını peylemek bâtınin kıymetiharbiye tutmak kritik önem taşır. Kişiye özel bâtınerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok emeke yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en takatlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefa ve araştırma bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, gönülğinizi elan fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde tutmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, muayyen bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en eke içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bağlantı sağlamak bâtınin harika bir arz. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı bâtınerik türlerine malik olsa da bütünü olabildiğince videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden elbette bozmak istediğinizi her saat nazar önünde bulundurun ve buna gereğince kodifikasyon bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde yararlanmak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla etken kullanıcıevet malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin içtimai medyada evetğu kadar mesajlar endamsız ve öz olursa yüksek hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız sağlam bâtıneren endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, gönülğiniz garaz kitlenizin ammaç ve dikkat sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin kıymetiharbiye sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kadar bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, kontrol sonuçlarında elan koca sıralarda ve elan kesif görülür, gönülğinize gidiş geliş arkaışı sağlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sadıkdır. Web gönülğinizde hayır mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu elan hayır hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair elan koca gerilar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü yön sayfalardan uzvi birliklar dercetmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir birlikya gelen her tıklama bâtınin ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik rahatışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), eke hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bağlantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.